چسب و درزگیر آنتی باکتریال و کاربرد آن‌ها

چسب و درزگیر آنتی باکتریال و کاربرد آن‌ها

چسب و درزگیر آنتی باکتریال

چسب و درزگیر آنتی باکتریال مناسب برای طیف گسترده ای از کاربردها همچون مصارف بهداشتی و صنایع می باشند هستند. رشد کپک بر روی درزگیرها یکی از رایج‌ترین مشکلات هنگام استفاده از سیلیکون در مناطق بهداشتی است. سطوحی که خاصیت ضد باکتری دارند، در بسیاری از موارد از جمله در کارخانه‌های تولید موادغذایی و فرآورده‌هایی که نیاز به مطابقت با استانداردهای بهداشتی دارند و در مکان‌هایی با رفت‌وآمد زیاد، سودمند هستند.

سطوح سیلیکونی به‌راحتی استریل می‌شوند و با مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده‌ها هیچ‌گونه واکنشی نشان نمی‌دهند و از مواد پایه در برابر پیری و خوردگی محافظت می‌کنند. انرژی سطح پایین سیلیکون از چسبیدن آلودگی‌ها و میکروب‌ها به سطوح جلوگیری می‌کند و به آسانی باعث تمیز کردن و استریل آن‌ها می‌شود.چسب و درزگیرهای آنتی باکتریال 100D

سیلیکون حتی برای برخی موارد درمانی تهاجمی یکی از مواد مورد قبول پزشکی است. این نوع سیلیکون‌ها یکی از دوستانه ‌و پایدارترین پلیمرهای ساخته‌شده توسط بشر است که به دلیل خواص ضد میکروبی بسیار زیاد در صنایع غذایی و پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقاوم در برابر باکتری‌ها هستند، به‌راحتی عقیم می‌شوند، با مواد دیگر واکنش نشان نمی‌دهند و بدن را تحریک نمی‌کنند. به‌صورت خارجی، داخلی یا داخل وریدی استفاده می‌شوند، محصولات جانبی ناخواسته تولید نمی‌کنند و باعث واکنش‌های آلرژیک نمی‌شوند.

مثال‌هایی از کاربرد چسب سیلیکون آنتی باکتریال شامل:

  • دستگاه‌ها و محصولات پزشکی
  • تجهیزات بیمارستان‌ها‌، دسته‌های تخت و غیره برای اتومبیل و حمل‌ونقل
  • دکمه‌ها، دستگیره‌ها و غیره در صنعت املاک و مستغلات
  • دکمه‌های بالابر، دستگیره‌های ماشین، دستگیره‌های راه‌پله
  • مبلمان‌های ضدباکتری، میز کار برای هتل‌ها، مدارس، نمایشگاه‌ها
  • دکمه‌های بالابر، دسته‌های راه‌پله‌ای امکانات عمومی
  • سطوح ضدباکتری در تولید دارو و موادغذایی

با ویژگی آنتی باکتریال، چسب و سیلیکون‌ها به‌راحتی استریل شده و در برابر اکسیژن، ازن، نور ماورا بنفش، پیری، آب‌وهوا و دمای شدید بسیار مقاوم می‌شوند. بیشتر عوامل بیماری‌زا از نوع آب دوست هستند اما این ویژگی به دلیل خاصیت آب‌گریز بودن، به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که به سطوح سیلیکونی بچسبند.چسب و درزگیر آنتی باکتریال 100E

گواهینامه‌های آنتی باکتریال نشان می‌دهد که استفاده از چسب سیلیکون در برابر میکروب‌ها موثر است. نانوذرات نقره موجود در مواد سیلیکونی به عنوان عوامل ضدباکتری برای جلوگیری از رشد و تکثیر میکروب‌های خطرناک مانند E.coil و MRSA بر روی سیلیکون عمل می‌کنند.

از آن‌جا‌که نقره یونی بر دیواره سلول‌های باکتری‌ها و قارچ‌های گرم مثبت و گرم منفی تأثیر می‌گذارد، تولید مثل میکروب‌ها را مسدود کرده و از سطح محافظت به‌عمل می‌آورد. خواص ضدباکتری و آب‌گریز سیلیکون یک استراتژی موثر برای کاهش خطرات ناشی از آلودگی متقابل ارائه می‌دهد.

طیف گسترده‌ای از چسب و درزگیر سیلیکونی آنتی باکتریال و بهداشتی تخصصی شرکت کالامهر، حاوی یک ترکیب ضدقارچ قدرتمند برای جلوگیری از رشد کپک و قارچ در مناطق تحت رطوبت بالا است. در ادامه محصولات آنتی باکتریال شرکت کالامهر معرفی شده‌اند.

درزگیر سیلیکون اسیدی ضد کپک زتکس Easy Silicone A

درزگیر سیلیکون اسیدی ضد کپک زتکس Easy Silicone A

درزگیر سیلیکون اسیدی بهداشتی و ضد قارچ آکفیکس 100S

درزگیر سیلیکون اسیدی بهداشتی و ضد قارچ آکفیکس 100S

درزگیر سیلیکون اسیدی بهداشتی آکفیکس 100S

درزگیر سیلیکون اسیدی بهداشتی آکفیکس 100S

درزگیر سیلیکون اسیدی آشپزخانه و حمام آکفیکس Akfix 100D

درزگیر سیلیکون اسیدی آشپزخانه و حمام آکفیکس 100D

شرکت بازرگانی کالامهر به‌عنوان اولین نماینده رسمی واردکننده محصولات زتکس و آکفیکس تمامی این محصولات زیر نظر کارشناسان و متخصصین به‌طور کامل مورد بررسی قرارگرفته‌اند و کیفیت آن‌ها مورد تایید است.
با ما چسب‌های سیلیکونی و درزگیرهای آنتی باکتریال باکیفیت اصل را به قیمت مناسب خریداری کنید.

شما مشتریان عزیز می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید و هم‌چنین جهت خرید تکی محصولات به فروشگاه آنلاین شرکت کالامهر مراجعه کنید.